Praca: Lider zespołu sprzedażowego



Ogłoszenie numer: 5162514, z dnia 2021-07-21

Od 2009 roku zmieniamy świat dystrybucji urządzeń mobilnych, jak również z branży AGD i beauty - i nie stoimy w miejscu. Wciąż poszerzamy nasze portfolio produktów m.in. o obszar IT (hardware) oraz fotowoltaikę, zapewniając naszym Klientom coraz bardziej komplementarne wsparcie ich biznesu. Kieruje nami ambicja, by tworzyć najlepsze, globalne centrum zakupowe zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych. I choć pracujemy z najnowocześniejszymi technologiami, sukcesy i ciągły rozwój zawdzięczamy przede wszystkim ludziom.

 

Stworzyliśmy i stale rozwijamy różnorodny, wielokulturowy zespół osobowości, które wykorzystując swoje możliwości i realizując talenty skutecznie prowadzą XTG przez dynamiczny rynek. Codziennie witamy i pozdrawiamy się w kilkunastu językach, wspólnie budując miejsce, w którym każdy czuje się dobrze – jako ważna i ceniona część zespołu, otoczona wsparciem i życzliwością.

 

Dołącz do świata XTG – jako klient lub część zespołu. Zapraszamy do kontaktu – jesteśmy zawsze do twojej dyspozycji.

 

Lider zespołu sprzedażowego

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie niewielkim zespołem (do 10 osób) Specjalistów ds. Sprzedaży Międzynarodowej,
  • tworzenie strategii i rozwiązań, które wpłyną pozytywnie na wyniki sprzedażowe,
  • inspirowanie zespołu do działania oraz rozwijanie potencjału pracowników,
  • przeprowadzanie analiz oraz raportowanie efektywności zrealizowanych zadań,
  • poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w obszarze sprzedaży, analiza rynku, konkurencji i trendów, identyfikowanie wyzwań biznesowych, proponowanie adekwatnych rozwiązań i działań,
  • monitorowanie i analizowanie danych dotyczących kontrahentów, sprzedaży oraz optymalizacja asortymentu,
  • praca na drugiej zmianie od godziny 16:00-24:00,

Wymagania

  • znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1 (wymagane),
  • umiejętność zarządzania zespołem, motywowania i rozliczania pracy teamu,
  • praktyczne doświadczenie w zarządzaniu wielokulturowym zespołem,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniu,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
  • mile widziana znajomość systemu COMARCH,
  • pozytywna energia, nastawienie i zapał do pracy oraz otwartość na pracę w dynamicznym środowisku pracy,

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do dotychczasowego doświadczenia,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • pakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
  • pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ