Praca: Specjalista ds. BHP



Specjalista ds. BHP
Twój zakres obowiązków
  • Wdrażanie zasad w zakresie BHP,
  • Monitorowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad,
  • Prowadzenie audytów wewnętrznych w zakresie BHP,
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu środowiska pracy i BHP,
  • Tworzenie standardów BHP, dokumentacji, procedur oraz instrukcji stanowiskowych,
  • Opracowanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz raportowanie,
  • Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i instytucjami administracji państwowej w obszarze BHP.
Nasze wymagania
  • Posiadanie uprawnień dla pracowników służby BHP,
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie BPO/SSC lub pokrewnej branży,
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego ( szkolenia będą przeprowadzane tylko w tym języku),
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji i szkoleń,
  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez wszystkich pracowników zasad i przepisów BHP, ppoż i ochrony środowiska na terenach realizacji prac,
  • Sporządzanie raportów z kontroli stanowiskowych oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji BHP i Ochrony Środowiska,
  • Kształtowanie kultury BHP i ochrony środowiska w firmie,
  • Motywowanie i inspirowanie personelu do zaangażowanego przestrzegania standardów,
  • Czynny udział w audytach wewnętrznych oraz zewnętrznych dotyczących bezpieczeństwa i jakości, ochrony środowiska,
  • Podejmowanie wszelkich działań prewencyjnych w zakresie zdrowia fizycznego i psychicznego, ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz uregulowań firmy,
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych, raportowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych,
  • Udział w opracowywaniu oceny ryzyka zawodowego,
  • Komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole,
  • Ścisła współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi firmy.

 

To oferujemy
  • Zatrudnienie na umowę o prace w wymiarze ½ etatu,
  • Ciekawe i odpowiedzialne zadania,
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
  • Przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pakiet świadczeń dodatkowych do wyboru (opieka medyczna, pakiet sportowy),
  • Szkolenie wdrażające,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz kwalifikacji,
  • Praca w biurze, zdalna to dodatek na czas pandemii.
Benefity
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Kafeterię (Luxmed, Karta sportowa, Karta Restauracyjna)
  • Paczki świąteczne
To ogłoszenie o pracę dotyczy firmy Majorel (dawniej Arvato CRM Solutions). Majorel została utworzona 19 lutego 2019 roku z połączenia Arvato CRM Solutions i Saham Group. Odwiedź stronę Majorel [www.majorel.com], aby dowiedzieć się więcej ofirmie.
APLIKUJ TERAZ