Praca: Archiwista



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Archiwista
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/7103
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie i archiwizowanie dokumentacji, - nadzór nad porządkowaniem i gromadzeniem dokumentów, - kompletowanie, odszukiwanie i udostępnianie dokumentacji, - sporządzanie protokołów i raportów, - klasyfikowanie dokumentacji w oparciu o podział dokumentacji, - układanie dokumentów w kartony zbiorcze i na regały, - przygotowywanie do wydania dokumentacji osobom i podmiotom uprawnionym zgodnie z procedurami.Maksymalnie 176 godzin miesięcznie, dyspozycyjność od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą - Łukasz Jarosławski, tel.: 693 180 232, e-mail: lj@spektrum.wroc.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Archiwista
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak


Wymagania inne:

wykształcenie: średnie lub wyższe, staż pracy: brak wymagań, punktualność i dokładność przy wykonywania zadań, dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, obsługa komputera, poczty elektronicznej oraz oprogramowania wspomagającego pracę, mile widziany status studenta

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

do 19,7 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu