Praca: Assistant manager



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Assistant manager
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/2933
OBOWIĄZKI:
Kompleksowa obsługa sekretariatu, Przygotowywanie pism, dokumentów i zestawień dla Zarządu spółki, Obsługa korespondencji, ewidencję i nadzór nad obiegiem dokumentacji przychodzącej i wychodzącej, Prowadzenie harmonogramu działań, organizacja spotkań oraz podróży służbowych, Uzupełnianie dokumentów urzędowych (w tym uzupełnienie dokumentów do spraw dotyczących najmu cudzoziemców), Przygotowanie dokumentów do udziału w przetargach i grantach, Uzupełnianie dokumentów biznesowych (w tym umów, faktur), Koordynacja usług zewnętrznych (księgowość, prawnik), Wdrażanie i nadzorowanie procesów zewnętrznych: współpraca i koordynacja z kontrahentami zagranicznymi w Unii i poza (Ukraina, Rosja, Białoruś), Research rynku ICT i konkurencji.Zlecenie na 2 lata , ok 20 godzin tygodniowo Godziny pracy: pon-pt od 9:00 do 13:00Miejsce pracy: ul. ROBOTNICZA 42A, 53-608 WrocławKontakt: ygutsalyuk@jazzros.comOferta w sakli: E
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Przygotowywanie ofert przetargowych
Uprawnienia: Doświadczenie na podobnym stanowisku
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe przygototwywanie ofert przetargowych biegła obsługa komputera znajomosć ukraińskiego , rosyjskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie znajomosć języka angielskiego na poziomie B2 w mwoei i piśmie Umiejętność Content managementPraktyczna umiejętność obsługi dokumentacji finansowej i współpracy z zewnętrzną księgowością[Inne] : Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania lub administracji, Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku w branży ICT minimum 3 lata, Doświadczenie przygotowania i uzupełnienia dokumentów do udziału w przetargach,Doświadczenie w pracy z dużymi klientami korporacyjnymi,Doświadczenie przygotowania i uzupełnienia międzynarodowych umów,Znajomość CRM system.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

do 24,7 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu