Praca: Asystent biura/sekretarka



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Asystent biura/sekretarka
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/2920
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, przyjmowanie telefonów, wystawianie faktur, prowadzenie spraw administracyjnych firmy oraz dokumentacji firmowej, bieżąca współpraca z firmą księgowo-kadrową, zamawianie materiałów biurowych, obsługa spotkań biznesowych i firmowych. Praca w godz.: 7:00-15:00. 1/2 etatu. Oferta dostepna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 34 348 41, 509 835 474, e-mail: w.dusza@biprowod.wroclaw.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak


Wymagania inne:

wykształcenie: min. średnie, staż pracy: mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy indywidualnej, biegła obsługa komputera, w tym programu Office, wskazane prawo jazdy kat. B

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

2 000 - 2 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu