Praca: Czynności administracyjne, biurowe



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Czynności administracyjne, biurowe
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/7319
OBOWIĄZKI:
Drukowanie i dokładanie do akt dokumentów pobytowych i związanych z legalną pracą i innych.Przyjmowanie akt i innych dokumentów od Koordynatorów .Weryfikacja poprawności dokumentów w aktach.Tworzenie i wysyłka protokołów z brakami w sprawdzonych aktach.Uzupełnianie w aktach braków uzyskanych od Koordynatorów.Przygotowywanie gotowych akt do archiwizacji zewnętrznej.Umowa zlecenie: 3 LATAIlość godzin w tygodniu 40Kontakt z pracodawcą: nataliia.kirakowska@personnelservice.pl lub 730325360
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

wykształcenie: wyższe albo średniestaż pracy bez znaczenia,obsługa komputera

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 18,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu