Praca: Czynności administracyjne i rekrutacyjne



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Czynności administracyjne i rekrutacyjne
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/2344
OBOWIĄZKI:
Zmaieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, rekrutacja pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, koordynowanie pracowników tymczasowych, zatrudniania, zwalniania, prowadzenie dokumentacji administracyjnej dot. zatrudnienie i legalizacji pracy itpUmowa zlecenie, ilość godzin w tygodniu około 40zatrudnienie na okres minimum 3 lat
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, staż pracy bez znaczenia, jęz. ukraiński C2

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

do 25 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu