Praca: Employee Facility Management



Employee Facility Management

Firma Peek & Cloppenburg w nieoczekiwany sposób łączy ze sobą kilka elementów: zajmuje się nie tylko sprzedażą konfekcji, ale również projektuje i produkuje marki własne. Nasza firma posiada ponad 140 sklepów i dwie centrale – jedną w Düsseldorfie, a drugą w Wiedniu. Zatrudniamy ponad 16.000 pracowników, którzy dzięki swojej codziennej pracy zapewniają najwyższy poziom obsługi klientów w 15 krajach. Dzięki temu, w naszej firmie doświadczysz szczególnej różnorodności i podejmiesz nowe wyzwania.

 

ZADANIA

  • Monitoring i konserwacja wyposażenia technicznego budynków we wszystkich sklepach w regionie
  • Organizacja przeglądów, prac konserwacyjno-naprawczych i napraw instalacji technicznych
  • Samodzielne usuwanie podstawowych usterek technicznych i wykonywanie różnych drobnych napraw
  • Przygotowanie i planowanie budżetu zarządzania obiektem dla sklepów
  • Zapewnienie bezpieczeństwa pracy zgodnie z oficjalnymi wymogami technicznymi i prawnymi

 

 

WYMAGANIA

  • Wykształcenie średnie techniczne (preferowane doświadczenie: wentylacja, klimatyzacja, elektrotechnika)
  • Doświadczenie w budownictwie
  • Gotowość do podróży służbowych (prawo jazdy kategorii B)
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność, dobra organizacja pracy, rzetelność, solidność
  • Rzetelność, solidność i zorientowanie na cel
  • Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie

CO OFERUJEMY

  • Dynamiczne środowisko pracy ukierunkowane na zespołowość i odpowiedzialność indywidualną
  • Bezpieczeństwo koncernu rodzinnego o bogatej tradycji
  • Indywidualny plan kariery
  • Różnorodne możliwości rozwoju
  • Zniżka pracownicza w sklepach P&C na terenie Polski
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
APLIKUJ TERAZ