Praca: Help Desk Operator



People make places
Help Desk Operator
Miejsce pracy: Wrocław

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.

W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu)
  • Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji standardowych spotkań i wideokonferencji
  • Wykonywanie audytów istniejących rezerwacji
  • Administrowanie systemem rezerwacyjnym oraz umieszczonymi w nich zasobami (budynki, pokoje, sprzęt)Współpraca z lokalnymi i globalnymi zespołami administracyjnymi i technicznymi wspierającymi spotkania
  • Tworzenie dokumentacji, raportów i instrukcji

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. C1
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracy
  • Zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji
  • Dostępność do pracy w dni powszednie w systemie 3 zmianowym 24h na dobę, 5 dni w tygodniu, po 8 godzin dziennie
  • Mile widziana znajomość technik działania globalnego helpdesku
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na helpdesku oraz obsłudze klienta zagranicznego

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • Pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących Twoje kwalifikacje
  • Pracę w dynamicznym środowisku międzynarodowym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ