Praca: Inspektor BHP/P.POŻ i OC



Ogłoszenie numer: 4489477, z dnia 2021-04-08

Klient portalu Praca.pl

Poszukuje kandydatów na stanowisko:

Inspektor BHP/P.POŻ i OC

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie
    z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.:
    • analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy,
    • przygotowywanie i składanie w wyznaczonym terminie sprawozdań dotyczących stanu BHP i p.poż w firmie,
    • organizowanie szkoleń z zakresu BHP i P.POŻ dla pracowników,
    • opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy,
    • rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
    • opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących BHP,
    • prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi,
    • dobór i nadzór nad środkami ochrony indywidualnej, prowadzenie ewidencji przydziału SOI i odzieży/obuwia roboczego.
  • Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie
    z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.:
    • aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
    • organizowanie szkoleń z zakresu ochrony p.poż,
    • koordynowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji,
  • Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w firmie,
  • Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań,
  • Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach,
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków.

Wymagania

  • Uprawnienia inspektora BHP,
  • Co najmniej 3 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku specjalisty lub inspektora ds. BHP w firmie produkcyjnej,
  • Znajomość aktualnych przepisów prawnych z zakresu BHP i P.POŻ,
  • Uprawnienia inspektora p.poż będą dodatkowym atutem,
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacji, współpracy i asertywności,
  • Zaangażowanie,
  • Samodzielność w działaniu,
  • Efektywne zarządzanie czasem.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Pracę na samodzielnym stanowisku,
  • Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczeń w rozwijającej się firmie,
  • Pakiet benefitów: karta MULTISPORT, ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ