Praca: Inspektor



Komenda Powiatowa Policji w Oławie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Oława
Ogłoszenie o naborze Nr 81440

Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym

Zakres zadań

  • prowadzi ewidencje dokumentów otrzymanych i wysłanych lub wydawanych w celu prawidłowego obiegu dokumentów,
  • przekazuje dokumenty do właściwych komórek organizacyjnych w celu wykonania zleconych w pismach czynności,
  • sporządza wykazy (obciążenia) dokumentami pobranymi z kancelarii w celu prawidłowego ich rozliczenia,
  • przyjmuje, wydaje i rozlicza pocztę z obowiązującymi przepisami w celu zgodności stanu ze stanem Urzędu Pocztowego,
  • obsługuje środki techniczne w pracy biurowej w celu prawidłowej eksploatacji sprzętu,
  • planuje i przygotowuje spotkania służbowe komendanta w celu kreowania wizerunku i reputacji jednostki,
  • powiela dokumenty w celu zapoznania z nimi funkcjonariuszy,
  • przyjmuje, gromadzi i składuje w depozycie materiały dowodowe zabezpieczone w sprawie zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność właściwego komunikowania się;
  • Umiejętność współpracy zespołowej;
  • Umiejętność organizacji pracy własnej;
  • Umiejętność interpretacji przepisów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność podejmowania decyzji;
  • Umiejętność obsługi komputera.
APLIKUJ TERAZ