Praca: Inspektor/specjalista ds. kadrowych
Zawód: Specjalista do spraw kadr
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Uprawnienia: znajomość ubezpieczeń społecznych
Uprawnienia: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Uprawnienia: znajomość prawa pracy
Wymagania inne:
wykształcenie: średnie lub wyższe,staż pracy: min. 4 lata na podobnym stanowisku (przy średnim wykształceniu),znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych, dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, znajomość systemu KS-ZZL (dodatkowo),komunikatywność, doskonała organizacja czasu i pracy,terminowość, dokładność, sumienność,umiejętność pracy w zespole
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 100 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu