Praca: Inspektor/specjalista ds. kadrowych



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Inspektor/specjalista ds. kadrowych
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/1581
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z umowami o pracę oraz umowami cywilnoprawnymi, - ewidencja i kontrola czasu pracy,- sporządzanie raportów i sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, - współpraca z ZUS we ramach zgłaszania i wyrejestrowywania osób ubezpieczonych,- kierowanie na badania wstępne, okresowe i kontrolne, - przygotowywanie raportów na potrzeby zakładu.Praca w godz. od 7:30 do 15:05. Oferta dostepna w sali E, A. Kontakt zpracodawcą - Dział Finansowy, e-mail: mturczyksnegon@spzozmswia.wroclaw.pl, mczaharyn@@spzozmswia.wroclaw.pl, tel.: 71 79 84 606, kadry@spzozmswia.wroclaw.pl, tel.: 71 79 84 614
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw kadr
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Uprawnienia: znajomość ubezpieczeń społecznych
Uprawnienia: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Uprawnienia: znajomość prawa pracy


Wymagania inne:

wykształcenie: średnie lub wyższe,staż pracy: min. 4 lata na podobnym stanowisku (przy średnim wykształceniu),znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych, dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, znajomość systemu KS-ZZL (dodatkowo),komunikatywność, doskonała organizacja czasu i pracy,terminowość, dokładność, sumienność,umiejętność pracy w zespole

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 100 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu