Praca: Inspektor/specjalista ds. kadrowych



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Inspektor/specjalista ds. kadrowych
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/2499
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z umowami o pracę oraz umowami cywilnoprawnymi. ewidencja i kontrola czasu pracy. Sporządzanie raportów i sprawozdań dla instytucji zewnętrznych. Współpraca z ZUS w ramach zgłaszania i wyrejestrowania osób ubezpieczonych. Kierowanie na badania wstępne, okresowe i kontrolne. Przygotowywanie raportów na potrzeby Zakładu. Jedna zmiana w godz. 7:30-15:05.Kontakt z pracodawcą: Sekcja Kadr, Szkolenia i Spraw Socjalnych e-mail: kadry@spzozmswia.wroclaw.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy działów kadr (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Obsługa komputera z pakietem MS Office


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższe, staż pracy min. 4 lata na podobnym stanowisku (przy średnim wykształceniu), obligatoryjnie - praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office, znajomość systemu KS-ZZL (dodatkowo), komunikatywność, doskonała organizacja czasu i pracy, terminowość, dokładność, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 100 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu