Praca: Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta



W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: Praca/DBB/WKD/Wrocław
Twój zakres obowiązków
  • Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia), np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
  • Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami  Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy
Nasze wymagania
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze
To oferujemy
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia w naszym Zespole
  • Wynagrodzenie zasadnicze plus premię uzależnioną od wyników Twojej pracy 
  • Opiekę medyczną w LUX MED
  • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
  • Ubezpieczenie grupowe będące ochroną w trudnych sytuacjach
  • Kompleksowe szkolenia produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
  • Wsparcie Mentora na każdym etapie pracy
  • Dogodną lokalizację – praca w centrum Wrocławia
  • Możliwość realnego rozwoju i awansu w ramach struktury naszego Banku
APLIKUJ TERAZ