Praca: Koordynator ds. Planowania / Senior Planner



Koordynator ds. Planowania / Senior Planner
Miejsce pracy: Wrocław

 

Podstawowy zakres obowiązków:
  • Tworzenie harmonogramów inwestycji dla wszystkich faz jej realizacji.
  • Nadzór i współpraca z podwykonawcami przy przygotowywaniu harmonogramów budowy.
  • Koordynacja i monitorowanie harmonogramów podwykonawców uwzględniająca priorytety Inwestycji.
  • Raportowanie postępów prac w biurze lub na budowie, analiza odchyleń i różnic.
  • Opracowywanie – w razie potrzeby – wytycznych planu działań naprawczych; weryfikacja harmonogramów podwykonawców.
  • Ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu.
Wymagania:
  • Min. 7 letnie doświadczenie w pracy na zbliżonym stanowisku.
  • Płynna znajomość języka angielskiego.
  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Umiejętność obsługi oprogramowania: pakiet MS Office; Primavera Project Planner lub MS Project.
  • Zdolność szybkiego przyswajania i wykorzystywania nowej wiedzy oraz rozwiązywania problemów.
  • Operatywność w działaniu oraz umiejętność pracy w zespole wielobranżowym.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę lub B2B
  • Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowych zespołach przy realizacji skomplikowanych projektów.
  • Stałe wykorzystywanie w pracy nowoczesnych narzędzi projektowych.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych kwalifikacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ