Praca: Koordynator Techniczny Obiektu



Mark2 Corporation FM Poland posiada siedziby w 11 krajach na dwóch kontynentach. Działamy od blisko 30 lat. W Polsce świadczymy innowacyjne usługi FM w oparciu o wykorzystanie najnowszych technologii. Opieramy się na optymalizacji procesów i usprawnieniach organizacyjnych w celu świadczenia jak najlepszej usługi dla naszych klientów. Nasze zaawansowane rozwiązania wdrażamy na obsługiwanych przez nas budynkach.

 

Mamy nadzieję, że poniższa oferta będzie dla Ciebie interesująca. Dołącz do nas i prześlij swoją aplikację na stanowisko:

Koordynator Techniczny Obiektu
Miejsce pracy: Wrocław

 

Zadania:
  • Utrzymanie infrastruktury technicznej obiektów w stanie pełnej sprawności technicznej
  • Bieżąca reakcja na zgłoszenia Najemców
  • Codzienna obsługa techniczna powierzonych obiektów
  • Współpraca z Zarządcą Obiektu oraz Najemcami
  • Opracowywanie ofert na prace dodatkowe
  • Tworzenie raportów z inspekcji, przeglądów oraz raportów z prac dodatkowych
  • Nadzór nad pracą podwykonawców realizujących prace serwisowe
  • Organizacja interwencji awaryjnych na obiekcie
  • Weryfikacja poprawności stanu urządzeń, zapewnienie i kompletności dokumentacji
  • Realizacja dodatkowych prac zleconych przez klienta
Wymagania:
  • Wykształcenie techniczne (preferowany profil - elektryczne, sanitarne, HVAC lub automatyka)
  • Doświadczenie w utrzymaniu technicznym obiektów komercyjnych, obsłudze instalacji elektrycznych i urządzeń sanitarnych, HVAC, systemów BMS
  • Doświadczenie we współpracy z Zarządcą Nieruchomości i Najemcami
  • Umiejętność obsługi komputera oraz zawartych w nim aplikacji do optymalizacji działań FM
  • Uprawnienia SEP min. do 1kV- grupa I i II w zakresie „E" oraz "D"
  • Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, dyspozycyjność, samodzielność i biznesowe podejście do wykonywanych zadań
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na obiekcie biurowym
  • Mile widziane uprawnienia SEP w zakresie „E" i "D" do 20kV
Oferujemy:
  • Możliwość świadczenia obsługi technicznej w nowoczesny sposób, z wykorzystaniem najnowszych technologii
  • Możliwość poznania zoptymalizowanej organizacji i procesów utrzymania obiektu
  • Swoboda w podejmowaniu decyzji i wsparcie w codziennej pracy
  • Pracę w firmie o dużym potencjale rozwoju
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z możliwością otrzymania premii za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
  • Możliwość rozwoju i awansu wewnątrz struktury firmowej
Proszę o zawarcie w CV klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
APLIKUJ TERAZ