Praca: Koordynator zespołu obsługi klienta



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Koordynator zespołu obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/3123
OBOWIĄZKI:
Nadzór i koordynowanie dziennych zadań zespołu, celem zapewnienia optymalnego funkcjonowania oraz osiągania założonych celów z maksymalną produktywnością. Planowanie i priorytetyzacja zadań, przypisywanie zadań do członków zespołu, monitorowanie stopnia wykonania. Praca w godz.: 8-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Kierownik do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

wykształcenie: wyższe,staż pracy: minimum 5 lat doświadczenia w pracy w dziale sprzedaży,umiejętność-specjalnośćDoświadczenie w monitorowaniu procesu sprzedaży,Doświadczenie w monitorowaniu procesu dostawy i rozwiązywanie występujących problemów,Doświadczenie w obsługiwaniu zgłoszeń reklamacyjnych,Znajomość zagadnień sprzedażowych,Doświadczenie w pracy z nastepującymi programami/systemami: SAP, Oracle, CRM project oraz Focus,Bardzo dobra znajomość programu MS Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint),Zorientowanie na rezultaty,Umiejętność pracy pod presją czasu,Zdolności komunikacyjne,Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (kierowanie zespołem, motywowanie zespołu) oraz bardzo dobra organizacja pracy,Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,4) inne: biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ze względu na międzynarodowy charakter pracy,znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego będzie dodatkowych atutem

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 288 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu