Praca: Menadżer do spraw zakupów



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Menadżer do spraw zakupów
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/2563
OBOWIĄZKI:
zarządzanie kadrami dokonywanie bieżących zakupów dla firmy; nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżącychkontaktów z dostawcami; negocjacja cen i umów z dostawcami; kontrolowanie stanów magazynowych; rozliczaniedokumentów handlowych; szkolenie i nadzorowanie pracy podległego zespołu; uczestnictwo w projektach wewnętrznychfirmy.; negocjacje handlowe zwlaszcza w językach: koreanskim a angielskim.Miejsce pracy: ul. Ślężna 104 m. 12, 53-110 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj: 3 lata, praca w godzinach od 8-16 Sala F
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: koreański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie ogolnokształcące prawo jazdy kat. b znajomość jezyka koreańskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie znajomość języka angielskiego na poziomie C1 w mowie i piśmie wysokie zdolności interpersonalne pozwalające na budowanie trwałych relacji biznesowych bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i MS Word): bez znaczenia

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

do 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu