Praca: Pracownik biurowy



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/5320
OBOWIĄZKI:
- segregacja i archiwizacja dokumentów, - codzienne wsparcie w zakresie zadań administracyjno-biurowych, - rejestracja korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, - dbanie o ochronę poufności informacji. Elastyczny czas pracy. Pełen etat. Oferta dostępna w sali A. Kontakt z pracodawcą - e-mail: hr@bochenekiwspolnicy.plProsimy o wysyłanie ofert zawierających CV oraz numer oferty pracy - StPr/21/3059.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak


Wymagania inne:

wykształcenie: min. średnie, mile widziane wyższe, staż pracy: nie jest wymagany, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i inicjatywa,orzeczenie o niepełnosprawności

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu