Praca: Pracownik do spraw osobowych



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik do spraw osobowych
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/1001
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz wszelkich dokumentów związanych z rekrutacją i zwolnieniem pracowników oraz gromadzenie w katach osobowych informacji na temat pracowników. Dokumentowanie: szkoleń BHP i innych odbywanych przez pracowników, ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, prowadzenie spraw ZUS w zakresie rejestrowania i wyrejestrowania pracownika. Aktualizacja danych personalnych oraz archiwizowanie ich i zabezpieczenie dokumentacji w sposób uniemożlwiający wgląd osób postronnych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 8:00-17:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: rok.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik do spraw osobowych (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak


Wymagania inne:

wykształcenie: średnie zawodowe, staż pracy: minimum rok (w Polsce), doświadczenie we współpracy z ZUS, znajomość komputerowych programów kadrowych, umiejętności: kadry i place,dyplom lub certyfikat potwierdzający ukończenie szkoleń specjalistycznych mile widziany,znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

do 18,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu