Praca: Sekretarka w kancelarii prawnej
Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Oława
Numer: StPr/21/0038
OBOWIĄZKI:
obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej; prowadzenie kalendarza spotkań; skanowanie i kserowanie dokumentów i ich kompletowanie; przyjmowanie klientów kancelarii, kontakt telefoniczny i e-mail z klientami, prowadzenie dokumentacji kancelarii zgodnie z przyjętymi standardami; sporządzanie podstawowych pism; dbałość o ład i porzade w miejscu pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera*
Uprawnienia: komunikatywność
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Oława
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 440 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie