Praca: Sekretarka w kancelarii prawnej



Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Oława
Numer: StPr/21/0038
OBOWIĄZKI:
obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej; prowadzenie kalendarza spotkań; skanowanie i kserowanie dokumentów i ich kompletowanie; przyjmowanie klientów kancelarii, kontakt telefoniczny i e-mail z klientami, prowadzenie dokumentacji kancelarii zgodnie z przyjętymi standardami; sporządzanie podstawowych pism; dbałość o ład i porzade w miejscu pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: obsługa komputera*
Uprawnienia: komunikatywność

Miejsce pracy:

Oława


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie

APLIKUJ TERAZ