Praca: Sekretarka



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Sekretarka
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/0527
OBOWIĄZKI:
- zapewnienie obsługi kancelaryjnej komisariatu wodnego, - prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich, - kompletowanie przepisów służbowych, - sporządzanie statystyk i sprawozdawczości.Praca w godz.: 7:30-15:30. Ofeta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - Komisariat Wodny, tel.: 505 100 019.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak


Wymagania inne:

wykształcenie: średnie, staż pracy: rok na podobnym stanowisku, w pracy biurowej,umiejętność organizacji pracy własnej, komunikacji, obsługi komputera

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu