Praca: Sekretarz kierownika urzędu



Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Sekretarz kierownika urzędu
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 81024

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,


- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,


- praca z petentami - praca siedząca,


- częste reprezentowane Urzędu na zewnątrz,


- wyjazdy służbowe.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- pomieszczenie biurowe zlokalizowane na I piętrze, brak podjazdów, winda.


- narzędzia pracy - komputer i sprzęt biurowy,


- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Zakres zadań

  • odbiera telefony i umawia spotkania Dyrektora Urzędu;
  • prowadzi terminarz pracy i spotkań Dyrektora Urzędu;
  • przekazuje Dyrektorowi Urzędu korespondencję otrzymaną z komórek organizacyjnych Urzędu;
  • rejestruje i obsługuje pisma wychodzące, przychodzące i wewnętrzne w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
  • prowadzi obsługę kancelaryjną;
  • przesyła wnioski, pisma, dokumenty, informacje Dyrektorom Delegatur;
  • koordynuje przygotowania spotkań, narad i posiedzeń organizowanych przez Dyrektora Urzędu, w tym przygotowuje niezbędne materiały;
  • koordynuje przygotowania materiałów na spotkania, w których uczestniczy Dyrektor Urzędu oraz współpracuje przy opracowywaniu projektów wystąpień dla Dyrektora Urzędu;
  • przygotowuje projekty pism dla Dyrektora Urzędu;
  • opracowuje korespondencje okolicznościową wysyłaną przez Dyrektora Urzędu;
  • na zlecenie organu zwierzchniego oraz Dyrektora Urzędu organizuje w miarę potrzeby spotkania i konferencje;
  • współpracuje przy prowadzeniu i uzupełnianiu bazy teleadresowej Urzędu;
  • ściśle współpracuje z osobą zajmującą stanowisko współpracy i kontroli w Urzędzie;
  • przygotowuje krótkie informacje na temat działalności, spotkań, konferencji i innych wydarzeń w siedzibie Urzędu bądź delegatury Urzędu i przekazuje je osobie odpowiedzialnej za prowadzenie strony internetowej Urzędu oraz strony BIP Urzędu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów wspomagających prace biurowe;
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Umiejętność poprawnego sporządzania pism urzędowych;
  • Znajomość Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów;
  • Umiejetność pracy w zespole;
  • Orientacja na klienta;
  • Komunikatywność;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność posługiwania się programem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego – na poziomie B1
APLIKUJ TERAZ