Praca: Sekretarz/sekretarka



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Sekretarz/sekretarka
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/7238
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków obejmować ma:- prowadzenie księgi korespondencji,- odbieranie poczty,- pomoc proboszczowi w drobnych pracach biurowych,- skanowanie faktur dla księgowości, etc.Godziny pracy 9:00 - 13:00Miesięczny okres próbny a następnie umowa o pracę.Kontakt z pracodawcą: 508095416
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Język: niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: MS OFFICE
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, staż pracy 3 lata, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, MS OFFICE, jęz. angielski A1, jęz. niemiecki A1

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 1 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu