Praca: Specjalista do spraw kadr-asystent



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista do spraw kadr-asystent
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/5692
OBOWIĄZKI:
Sporzadzanie deklaracji Pit, PFRON, ZUS, obsługa systemun kadrowo- płacowego, naliczanie wynagrodzeń oraz przygototwanie listy płac, współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi , przygototwanie sprawozdań do GUS. Pracodawca zainteresowany jest również nawiązaniem współpracy z kandydatami bez doświadczenia, chętnycgh do nauki . Kontakt z pracodawcą: 693-158-955 lub elektroniczny: biuro@brcc.plPraca w godzinach od 8-16 Podane wynagrodzenie jest do uzgodnienia, w zależności od doświadczenia i kwalifikacji. kandydata. Pracodawca jest zainteresowany podjęciem zatrudnienia na dłuższy czas. Oferta wsali: E
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw kadr
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, staż pracy 2 lata, znajomość programu Insert, Gratyfikant GT oraz Word, Excel, znajomosć ustawy PIT i kodeksu pracy, znajomość kadr i płac oraz ZUS, uczciwość, dokładność, sumienność, dokładność , terminowość.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

3 000 - 4 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu