Praca: Specjalista ds. kadr i płac / księgowa



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. kadr i płac / księgowa
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/1042
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie księgowości oraz spraw kadrowych, rozliczen godzin pracy.Analiza, weryfikacja i wprowadzanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych.Ewidencjonowanie dokumentacji kadrowo-księgowej.Opieka nad sprawami kadrowo-płacowymi.Weryfikacja i wysyłka deklaracji kadrowo-księgowych (ZUS, PFRON).Praca na programie kadrowo-księgowym z szeroką automatyzacją procesów.Wiedza dotycząca spraw podatkowych i kadrowych.Archiwizacja i systematyka dokumentów kadrowo-księgowych.Praca na czas określony: okres próbny 3 miesiące, póżniej umowa na rokGodziny pracy 9:00 - 17:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Uprawnienia: kadry i płace


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, staż pracy 1 rok, kadry i płace

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

2 800 - 4 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu