Praca: Specjalista ds. kadr i płac



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/3934
OBOWIĄZKI:
Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy; prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia; tworzenie regulaminów organizacyjnych; prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych; planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego, sporządzanie list płac pracowników, dokonywanie rozliczeń z ZUS-em i Urzędem Skarbowym.Praca w godz.: 8:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: Zarządzanie


Wymagania inne:

wykształcenie: wyższe - zarządzanie, staż pracy: 3 lata na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka angielskiego, obsługa programu kadrowo-płacowego, prawo jazdy kat. B, komunikatywność, kreatywność

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

do 4 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu