Praca: Specjalista ds. kadrowo-płacowych



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. kadrowo-płacowych
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/2359
OBOWIĄZKI:
prowadzenie akt osobowych pracowników Klientów biura, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji nieobecności, urlopów, sporządzanie wniosków i deklaracji (m. in. ZUS, US, PFRON, PUP, GUS), praca w godzinach 7:30-15:30kontakt z pracodawcą:
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe, brak
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: samodzielność, dokładność, odporność na stres
Uprawnienia: znajomość przepisów kadrowych w tym akta osobowe


Wymagania inne:

wykształcenie średnie branżowe, staż pracy 3 lata, znajomość przepisów kadrowych w tym akta osobowe, samodzielność, dokładność, odporność na stres, dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjnechęć uczenia się, otwartość na nowe wyzwania i zdobywanie nowych umiejętności wysoka kultura osobista, lojalność i opanowanie

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu