Praca: Specjalista ds. obsługi klienta



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/4017
OBOWIĄZKI:
telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, posprzedażowa obsługa klienta, sporządzanie formalnych pism do klientów, obsługa infolinii, weryfikacja zapisów umownych, przygotowywanie raportów zadaniowych, ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie, rozpatrywanie reklamacji i wnioskówMiejsce pracy: ul. Al. Hallera 78 m. 7, 53-324 WrocławForma umowy: umowa o pracę na okres próbny tj 3 miesiace, praca w godzinach od 8-16Kontakt z pracodawcą: kariera@energiapolska.com.pl lub: 885031263Oferta w sali: E , A
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W SZCZEGÓŁNOŚCI WORD. EXCEL
Uprawnienia: asertywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność koordynacji działań w firmie
Uprawnienia: aktywna obsługa klienta


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie ogólnokształcące staz pracy 4 lata aktywna obsługa klienta asertywność , umiejętnosć pracy w zespole , umiejętność koordynacji działań w firmie biegła obsługa komputera Word, Excel obsługa reklamacji, redagowanie formalnych pism obsługa infolinii

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

do 4 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu