Praca: Specjalista ds. obsługi klienta



Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław | Numer ref.: SOK/176/ALE

Oferta:

  • Praca w dużej, międzynarodowej firmie dającej możliwości rozwoju i rozwinięcia swoich kompetencji językowych
  • Praca z siedziby znajdującej się w ścisłym centrum Wrocławia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
  • Umowa o pracę za pośrednictwem agencji z możliwością późniejszego przejścia w struktury klienta
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, 9-17
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna)

Wymagania:

  • Zaawansowana wiedza z zakresu pakietu MS Office (przede wszystkim raportowanie w MS Excel)
  • Doświadczenie z zakresu obsługi klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Komunikatywność
  • Odpowiedzialność i samodzielność
  • Dobra organizacja pracy

Zadania:

  • Wsparcie dla zespołów zajmujących się bezpośrednią obsługą klientów na całym świecie
  • Rozwiązywanie problemów klientów poprzez kontakt mailowy
  • Praca na wielu aplikacjach i systemach
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Regularne sporządzanie raportów
  • Pobieranie danych do analizy z SAP HANA
  • Przygotowywanie i zarządzanie umowami leasingowymi
APLIKUJ TERAZ