Praca: Specjalista ds. Social Media



Dr.Max Polska to druga największa sieć aptek w kraju stworzona przez międzynarodowy holding Dr.Max –lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i zagranicąale nie byłoby to możliwe gdyby nie pracownicy uczestników sieci- najlepsi specjaliści!

Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamypotencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.
Specjalista ds. Social Media - Wrocław
Obowiązki:
  • Prowadzenie profili na Facebooku (działania organiczne): publikacja postów, komunikacja z klientami, poszukiwanie nowych sposobów na zaangażowanie użytkowników
  • Przygotowywanie harmonogramu publikacji postów
  • Uruchomienie profili SM dla nowo powstającego serwisu
  • Przygotowywanie treści do postów, prostych grafik w oparciu o szablony i templatki
  • Analiza zaangażowania użytkowników i poszukiwanie nowych sposobów na zwiększenie reakcji na profilach SM
  • Przygotowywanie przejrzystych raportów z podejmowanych działań
  • Współpraca z interdyscyplinarnym działem E-commerce: Specjalistami ds. Marketingu, Contentu, SEO, Farmaceutami
  • Współpraca z social media managerami i specjalistami prowadzącymi projekty dla innych platform e-commerce w grupie
  • Raportowanie pracy do Content Managera
Wymagania:
  • 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu profili social media, głównie Facebook po stronie agencyjnej lub e-commerce
  • Znajomość algorytmów i mechanizmów odpowiadających za prezentację treści na feedach
  • Wykształcenie kierunkowe: filologia polska, zarządzanie, marketing, dziennikarstwo
  • Znajomość języka polskiego i tzw. lekkie pióro
  • Umiejętność przygotowania prostych grafik, video-prezentacji
  • Umiejętność reagowania na sytuacje kryzysowe, prowadzenia konstruktywnej komunikacji z klientem
  • Doświadczenie z zewnętrznymi narzędziami do obsługi profili social media
  • Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym
  • Proaktywność, zadaniowe podejście do rozwiązywania problemów, umiejętność priorytetyzowania zadań
  • Umiejętność współpracy w rozproszonym zespole
Mile widziane:
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads
  • Doświadczenie w optymalizowaniu kampanii Facebook Ads
  • Znajomość narzędzia Socialbakers (Emplifi)
  • Znajomość specyfiki rynku aptek internetowych, ograniczeń związanych z promocją i reklamą
Oferujemy:
  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Pakiet socjalny obejmujący ubezpieczenie grupowe, opiekę medyczną i kartę MULTISPORT
APLIKUJ TERAZ