Praca: Specjalista ds. wsparcia technicznego IT - Helpdesk



"PROBUDOWA" sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w budownictwie inżynieryjnym i hydrotechnicznym. Od lat budujemy, przebudowujemy oraz remontujemy drogowe i kolejowe obiekty mostowe, budowle hydrotechniczne oraz inne konstrukcje inżynierskie. W związku z intensywnym rozwojem firmy do naszego młodego i energicznego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia technicznego IT - Helpdesk
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Grupy PROBUDOWA,
  • opieka nad stacjami roboczymi i pomoc w używaniu innego sprzętu IT znajdującego się w siedzibie firmy,
  • udzielanie wsparcia w zakresie zakupu typowego oprogramowania licencyjnego,
  • udzielanie wsparcia w wyborze rozwiązań i zakupu sprzętu komputerowego oraz akcesoriów,
  • podstawowe zarządzanie urządzeniami sieciowymi w zakresie wystarczającym do przywrócenia prawidłowego funkcjonowania sieci w LAN w siedzibie firmy,
  • udzielanie wsparcia w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw i modernizacji sprzętu komputerowego,
  • pomoc w instalacji, aktualizacji i eksploatacji oprogramowania na urządzeniach pracowników,
  • utrzymanie sprawności, konfiguracja, pomoc w używaniu drukarek, drukarek sieciowych, telefonów VoIP,
  • inwentaryzacja sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz licencji oprogramowania,
  • podstawowa obsługa Active Directory (zarządzanie użytkownikami, grupami),
  • obsługa i zarządzanie kontami poczty elektronicznej – Gsuite, o365
  • tworzenie dokumentacji procesowej dot. Zagadnień IT.
Wymagania:
  • znajomość aplikacji biurowych Microsoft Office,
  • podstawowa znajomość Google Suite, Microsoft 365,
  • dobra znajomość aplikacji systemów operacyjnych klasy Windows, Android
    i umiejętność konfiguracji w powyższych rodzinach systemów operacyjnych : sieć, wifi, druk sieciowy, podłączenie rzutnika/sprzętu audio,
  • dobra znajomość sprzętu komputerowego potrzebna do analizy występujących problemów sprzętowych,
  • umiejętność diagnostyki komputerów,
  • umiejętność przygotowania video konferencji (Teams, Skype, Hangouts),
  • otwartość i komunikatywność, zaangażowanie w pracę,
  • dokładność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista, punktualność,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętność prowadzenia dokumentacji,
  • umiejętność przygotowywania poradników i instrukcji użycia,
  • umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu,
  • znajomość podstaw zagadnień związanych z sieciami komputerowymi TCP/IP,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca czytanie dokumentacji technicznej.
Mile widziane:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • podstawy Linux,
  • doświadczenie przy utrzymaniu i stron WWW,
  • znajomość zagadnień sieci komputerowych,
  • wiedza i umiejętność konfiguracji usług sieciowych (proxy, dhcp, dns, vpn, firewall, itd.) na systemach klienckich.
Oferujemy: 
  • stabilne zatrudnienie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełen etat/pół etatu
  • możliwość rozwoju i samorealizacji, godziny pracy : 8-16 , 9-17, 10-18, okazjonalnie przy pracach planowych, godziny poza pracą organizacji.
APLIKUJ TERAZ