Praca: Specjalista ds. Zakupów Operacyjnych Materiałów Wyjściowych



Twoje nowe miejsce pracy:

Jesteśmy czołowym producentem najwyższej jakości leków, suplementów diety oraz produktów medycznych. Prowadzimy także zaawansowane badania w dziedzinie nauk medycznych oraz farmacji. Działamy w oparciu o całkowicie polski kapitał i na rynku funkcjonujemy z sukcesami już od ponad trzydziestu lat.

Specjalista ds. Zakupów Operacyjnych Materiałów Wyjściowych
Miejsce pracy: Wrocław
Przejmij odpowiedzialność za:
  • dokonywanie zakupu materiałów wyjściowych do produkcji u zakwalifikowanych dostawców
  • przygotowywanie, pozyskiwanie i analizowanie ofert od dostawców
  • sporządzanie zamówień, przesyłanie ich do dostawców i ewidencja w systemie ERP
  • nadzór nad realizacją zamówień przez dostawców od momentu złożenia zamówienia po dostawę towaru
  • prowadzenie negocjacji warunków handlowych, w szczególności w zakresie cen, terminów dostaw, warunków dostaw (Incoterms), warunków płatności
  • sprawdzanie zgodności faktur, wprowadzenie ich do systemu i przekazywanie do dalszych akceptantów
  • udział w procesie zwrotu towarów na skutek reklamacji i odpowiedniego rozliczenia handlowego
  • optymalizację procesu zakupowego oraz kosztów kupowanych substancji
  • monitorowanie i analizę rynku w zakresie kupowanych substancji
  • nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
  • prowadzenie i uaktualnianie baz danych, przygotowywanie zestawień i analiz na potrzeby działu
  • współpracę z klientami wewnętrznymi
  • znajomość i przestrzeganie przepisów prawa, w tym prawa farmaceutycznego, w zakresie dotyczącym zakupów
  • udział w okresowej ocenie dostawców, aktualizacja danych/dokumentów dotyczących dostawców/substancji
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
  • min. 2 letniego doświadczenia jako kupiec w firmie produkcyjnej, preferowane w branży farmaceutycznej
  • wykształcenia wyższego - preferowane kierunki związane z ekonomią, logistyką, handlem, chemią, biotechnologią
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • doświadczenia w prowadzeniu negocjacji
  • doświadczenia w pracy w systemie klasy ERP
  • dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z dostawcami i klientami wewnętrznymi
  • rzetelności i terminowości wykonywania powierzonych obowiązków
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • mile widziana znajomość przepisów i terminologii dot. GMP/GDP w zakresie dotyczącym zakupów materiałów wyjściowych do produkcji
Co zyskujesz?
  • zatrudnienie na okres zastępstwa od maja 2021 do września 2022,
  • pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku (8:00-16:00),
  • możliwości rozwoju zawodowego - gwarantujemy cykl szkoleń na każdym etapie współpracy,
  • możliwości korzystania z bogatego pakietu benefitów (dopłaty do karty MultiSport, biletów na mecze i koncerty, do wczasów - mamy własny ośrodek nad morzem, świadczenia rzeczowe w okresie świąt, możliwość skorzystania z polisy na życie lub prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych zasadach finansowania), udział w imprezach integracyjnych, perspektywę udziału w szkoleniach oraz dostęp do biblioteczki Grupy Hasco,
  • sympatyczny zespół współpracowników - gotowych dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym.
„Do przesyłanej aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO-LEK S.A. z siedzibą we Wrocławiu 51-131, ul. Żmigrodzka 242E udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji bieżącego procesu rekrutacji, zgodnie z RODO i przepisami krajowymi dotyczącymi ochrony danych osobowych.”
APLIKUJ TERAZ