Praca: Starszy referent



Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 73754

Warunki pracy

·         Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie


·         Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej


·         Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym


·         Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe


·         Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu


-        Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych


-        Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych


-        Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych


-        Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych


-       Zaplecze socjalne

Zakres zadań

  • •Zbiera, planuje, weryfikuje i realizuje zapotrzebowania z obszaru administracyjno - gospodarczo – zaopatrzeniowego składane przez komórki organizacyjne Izby oraz podległe Urzędy Skarbowe i Urząd Celno-Skarbowy w celu ustalenia zasadności zakupów w celu efektywnego wykorzystania zasobów oraz zabezpieczenia środków finansowych na zakup dostaw i usług;
  • •Administruje, zbiera, planuje, weryfikuje i realizuje potrzeby komórek organizacyjnych Izby oraz podległych Urzędów Skarbowych i Urzędu Celno-Skarbowego z zakresu łączności radiowej i telefonicznej oraz floty pojazdów w celu: ustalenia zasadności zakupów, efektywnego wykorzystania zasobów oraz zabezpieczenia środków finansowych na zakup dostaw i usług;
  • •Zbiera, planuje, weryfikuje i realizuje potrzeby komórek organizacyjnych Izby oraz podległych Urzędów Skarbowych i Urzędu Celno-Skarbowego z zakresu wydatków organów podatkowych, egzekucyjnych, celnych i likwidacyjnych w celu: ustalenia zasadności zakupów, efektywnego wykorzystania zasobów oraz zabezpieczenia środków finansowych na zakup dostaw i usług;
  • •Przygotowuje projekty umów oraz zamówień z zakresu zadań działu, pełni nadzór nad ich realizacją w celu efektywnego wykorzystania środków finansowych i zabezpieczenia funkcjonowania jednostki;
  • •Przygotowuje projekty umów oraz zamówień z zakresu zadań działu, pełni nadzór nad ich realizacją w celu efektywnego wykorzystania środków finansowych i zabezpieczenia funkcjonowania jednostki.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o zamówieniach publicznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

    APLIKUJ TERAZ