Praca: Starszy specjalista



Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 76396

Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej

  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe

  • Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu

  • Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych

  • Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych

  • Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych

  • Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych

  • Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych

  • Zaplecze socjalne

Zakres zadań

  • Administruje, zbiera, planuje, weryfikuje i realizuje potrzeby z obszaru administracyjno - gospodarczo – zaopatrzeniowego składane przez komórki organizacyjne IAS oraz podległe Urzędy Skarbowe i Urząd Celno – Skarbwy w celu ustalenia zasadności zakupów oraz efektywnego wykorzystania zasobów oraz z zabezpieczenia środków finansowych na zakup dostaw i usług;
  • Administruje składnikami majątku w celu monitorowania prawidłowości obrotu wyposażeniem oraz aktualizuje/wprowadza do systemu zmiany miejsc składników majątkowych w celu utrzymania prawidłowości zapisów w ewidencji;
  • Ewidencjonuje/ wprowadza do systemu majątek IAS w celu dostarczenia aktualnej informacji o posiadanych środkach (zasobach);
  • Dokonuje oceny przydatności składników majątku ruchomego zbędnego i zużytego w celu sprzedaży, fizycznej likwidacji, przekazania do utylizacji, nieodpłatnego przekazania uprawnionym podmiotom lub darowizny;
  • Przygotowuje projekty umów oraz zamówień z zakresu zadań działu, pełni nadzór nad ich realizacją w celu efektywnego wykorzystania środków finansowych i zabezpieczenia funkcjonowania jednostki.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego (powyżej 5 lat w obszarze administracyjno-gospodarczym)
  • Bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
  • Podstawowa znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
  • Umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku, w tym: - znajomość oprogramowania do ewidencji i zarządzania środkami trwałymi SETER, systemu zautomatyzowanej inwentaryzacji SETIN - znajomość zagadnień zastosowania technologii RFID w systemach ewidencji i zarządzania środkami trwałymi
APLIKUJ TERAZ