Praca: Zastępca Głównej Księgowej / Samodzielny Księgowy



Ogłoszenie numer: 4166225, z dnia 2021-02-09

Firma XTG S.A. powstała w 2009 roku we Wrocławiu.
Posiadamy doświadczenie w branży zdobywane od wielu lat. Rozumiemy i realizujemy potrzeby naszych klientów. Stale poszerzamy asortyment, aby stać się wiodącym dystrybutorem elektroniki użytkowej w Polsce i w Europie.

Jesteśmy importerami i eksporterami sprzętu elektronicznego.
Od początku naszej działalności specjalizujemy się w sprzedaży telefonów komórkowych i tabletów. Potrafimy dostosować naszą ofertę dla najbardziej wymagających klientów. Jesteśmy w stanie dostarczyć dowolny asortyment w najniższych cenach rynkowych.

Działamy kompleksowo
Na każdym etapie współpracy służymy fachowym doradztwem i pomocą. W naszym zespole pracują pasjonaci nowoczesnych technologii, którzy z przyjemnością odpowiedzą na wszelkie pytania i wątpliwości.

Zastępca Głównej Księgowej / Samodzielny Księgowy

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

Nr Ref.: XTG/ADM/012021

 

Opis stanowiska

  • udział w prowadzeniu i księgowości zgodnie z polityką rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
  • dbanie o prawidłowość operacji księgowych i finansowych,
    weryfikacja, uzgadnianie oraz sporządzanie deklaracji VAT, CIT,
  • sporządzanie sprawozdań NBP i GUS,
  • przygotowywanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz sprawozdania rocznego,
  • współtworzenie wewnętrznych procedur i standardów, usprawnianie procesów księgowych.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • minimum 4-letnie doświadczenie w zakresie pełnej księgowości, w tym 2 lata na samodzielnym stanowisku w firmie produkcyjne lub dystrybucyjnej,
  • mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze spółek międzynarodowych,
  • umiejętność samodzielnego sporządzania sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, sprawozdań GUS, NBP,
  • praktyczna znajomość ustawy o podatku VAT, podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o rachunkowości,
  • biegła obsługa pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym,
  • terminowość, rzetelność, samodzielność i zdolność analitycznego myślenia.

Oferujemy

  • szkolenia, rozwój zawodowy i możliwość awansu,
  • pakiet benefitów (multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
  • możliwość pracy zdalnej po zakończeniu okresu próbnego,
  • praca od poniedziałku do piątku,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • ogólnofirmowe i działowe wyjścia i wyjazdy integracyjne (za którymi bardzo tęsknimy w czasie pandemii).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ