Praca: Zastępca kierownika oddziału



Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Zastępca kierownika oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 86670

Warunki pracy

- praca w Budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej,


- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,


-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na III piętrze z dostępem do światła dziennego,


-brak windy,


-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • nadzorowanie i organizowanie pracy operatorów numerów alarmowych, starszych operatorów numerów alarmowych, koordynatorów, koordynatorów-trenerów, w tym opracowywanie harmonogramów czasu pracy pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego we Wrocławiu oraz koordynowanie jego realizacji,
  • nadzorowanie realizacji spraw związanych ze współpracą Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu z Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu,
  • realizowanie spraw związanych z udostępnieniem danych dotyczących zgłoszeń alarmowych zarejestrowanych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego,
  • uczestnictwo w komisjach egzaminacyjnych i odwoławczych operatorów numerów alarmowych,
  • opracowywanie ocen pracy i kompetencji oraz opinii dotyczących pracowników CPR,
  • realizowanie spraw związanych z aktualizacją strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu w zakresie Oddziału Centrum Powiadamiania Ratunkowego,
  • kierowanie organizacją szkoleń dla operatorów numerów alarmowych oraz pozostałych pracowników Oddziału, w tym pracowników obsługi administracyjnej, technicznej oraz psychologa,
  • realizowanie spraw związanych z obsługą zatrudnienia pracowników Centrum Powiadamiana Ratunkowego we Wrocławiu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie powiadamiania ratunkowego, zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa i porządku publicznego lub ratownictwa medycznego

  • znajomość ustawy o systemie powiadamiania ratunkowego
  • znajomość rozporządzenia w sprawie organizacji i sposobu funkcjonowania centrum powiadamiania ratunkowego oraz procedur obsługi zgłoszeń alarmowych
  • znajomość rozporządzenia w sprawie informacji zamieszczanych w karcie oceny pracy, karcie oceny kompetencji i karcie samooceny oraz wzorów tych kart
  • znajomość rozporządzenia w sprawie szkoleń pracowników centrum powiadamiania ratunkowego
  • znajomość rozporządzenia w sprawie numerów telefonicznych, które mogą być obsługiwane w ramach systemu powiadamiania ratunkowego
  • znajomość rozporządzenia w sprawie wymagań funkcjonalnych dla systemu teleinformatycznego i interfejsu komunikacyjnego oraz warunków współpracy systemu powiadamiania ratunkowego z Policją, Państwową Strażą Pożarną oraz dysponentami zespołów ratownictwa medycznego
  • znajomość ustawy o Policji
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej
  • znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość podstaw funkcjonowania systemów telekomunikacyjnych
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

    APLIKUJ TERAZ