Praca: Asystent / Asystentka w Dziale Audytu



BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy ponad 115 000 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu. Czołowe miejsca w rankingach branżowych co roku potwierdzają, że to, co robimy, robimy naprawdę dobrze.
Asystent / Asystentka w Dziale Audytu
Miejsce pracy: Wrocław
Do Twoich zadań będzie należało:
  • udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego
  • poznanie obowiązujących standardów oraz narzędzi stosowanych w obszarze rewizji finansowej
  • realizowanie podstawowych zadań audytorskich zgodnie z obowiązującą metodologią badania
  • wsparcie zespołu w trakcie prowadzenia projektów dla naszych Klientów :-)
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • jesteś studentem lub absolwentem kierunków takich jak: finanse, rachunkowość, audyt finansowy czy ekonomia
  • masz za sobą pierwsze doświadczenie zawodowe zdobyte w obszarze finansów i rachunkowości (mile widziane doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych)
  • dobrze znasz pakiet MS Office (w szczególności MS Excel)
  • komunikujesz się w języku angielskim minimum na poziomie B1
  • posiadasz podstawową wiedzę z zakresu rachunkowości
  • interesujesz się obszarem rewizji finansowej
  • lubisz pracować z danymi liczbowymi
W ramach współpracy oferujemy:
  • formę zatrudnienia dostosowaną do Twoich potrzeb (umowa o pracę lub umowa zlecenie)
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
  • dofinansowanie karty sportowej Multisport
  • pracę w systemie hybrydowym
  • finansowe wsparcie w zdobywaniu uprawnień biegłego rewidenta oraz dodatkowe premiowanie wybranych egzaminów w postępowaniu
  • finansowanie studiów, które posiadają umowę z PIBR, a ich ukończenie jest równe 10 zdanym egzaminom w postępowaniu na biegłego rewidenta
  • dostęp do szkoleń przygotowujących do egzaminów w postępowaniu na biegłego rewidenta
  • liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
  • program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
  • program rekomendacji pracowników
  • spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl