Obsługa Klienta, niezależne zarządzanie kluczowymi kontami klientów, wykorzystywanie portali klientów do pobierania / przesyłania informacji o zamówieniach, szczegółów produktów, analizowania danych i wykorzystywania raportów otwartych zamówień w celu spełnienia wymagań klienta w zakresie dostaw. Niektóre codzienne czynności mogą obejmować zarządzanie połączeniami przychodzącymi od klientów i wiadomościami e-mail dotyczącymi cen i dostępności, wprowadzanie zamówień awaryjnych, status zaległych zamówień, informacje dotyczące śledzenia/wysyłki, spedytorów i zwrotów w celu osiągnięcia celów związanych z rozwiązywaniem pierwszych połączeń. Inicjowanie i przyspieszanie produkcji produktów Gates w oparciu o wymagania klientów. Dostarczanie klientom informacji o produktach Gates, konkurencyjnych produktach zamiennych i zamiennikach produktów. Wykorzystywanie naszej wewnętrznej bazy danych klientów do śledzenia spraw klientów. Wspieranie zespołu CX w osiąganiu miesięcznych wskaźników.Godziny pracy 8:00 - 16:00.Zatrudnienie na czas nieokreślony.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: białoruski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania inne:wyksztalcenie wyższe, staż pracy brak wymagań, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, biegła znajomość pakietu Office, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, znajomość jęz. angielskiego B2 w mowie, C1 w piśmie, język białoruski B2 w mowie , C1 w piśmie do kontaktu z klientami
Miejsce pracy:Wrocław
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 8 200 do 8 200 PLN