Praca: Inspektor
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
Zakres zadań
- weryfikuje wnioski gmin i powiatów w zakresie środków finansowych na realizację programów resortowych oraz sporządza zbiorcze zestawienia potrzeb w tym zakresie
- przygotowuje wystąpienia o uruchomienie środków finansowych na realizację programów resortowych oraz sporządza umowy zawierane z jednostkami samorządu terytorialnego na wsparcie finansowe z realizowanych programów resortowych, zgodnie z ostatecznym wyborem ofert
- opracowuje propozycje zmiany planów finansowych w zakresie wysokości dotacji przekazywanych gminom na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej i zadania własne gmin w obszarze zabezpieczenia społecznego
- weryfikuje sprawozdawczość jednostek samorządu terytorialnego w zakresie programów resortowych oraz sporządza zestawienia zbiorcze w tym zakresie
- sporządza informacje o realizowanych programach
- rozlicza udzielane dotacje na zadania jednostek samorządu terytorialnego oraz weryfikuje zwroty niewykorzystanych środków w tym zakresie
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- znajomość ustawy o pomocy społecznej
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe