- Kompleksowe wykonywanie czynności obszaru finansowo-księgowego wynikającego z zawartych umów o zarządzanie /administrowanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych,- Księgowanie dokumentów: faktur, rachunków, wyciągów bankowych, not, a także ich weryfikacja pod względem formalno-prawnym i rachunkowym,- Monitorowanie procesów windykacyjnych oraz terminowe dochodzenie należności poprzez sporządzanie i kierowanie wezwań do zapłaty, rozliczanie wpłat dłużników,- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie planów gospodarczych, naliczanie zaliczek i opłat dla poszczególnych właścicieli lokali,- Sporządzanie deklaracji CIT, PIT, ZUS, VAT,- Rozliczanie kosztów zużycia mediów i innych kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej zgodnie z przyjętymi przez wspólnoty regulaminami i obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji finansowo księgowej wspólnot,- Uczestnictwo w spotkaniach z zarządami wspólnot,- Uczestnictwo w zebraniach sprawozdawczych wspólnot mieszkaniowych.Elastyczna forma zatrudnienia, w tym: umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: k.marcinkiewicz@remgroup.pl
Wymagania konieczne:Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:wykształcenie: min. średnie, preferowane wykształcenie ekonomiczne w zakresie rachunkowości i finansów,staż pracy: min. 2 lata na tożsamym lub podobnym stanowisku,umiejętność rozwiązywania problemów, wysoka kultura osobista, odporność na stres, dyspozycyjność, zaangażowanie i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy,znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę, mile widziana obsługa programu SŁON-ie autorstwa M. Mieszczanina
Miejsce pracy:Wrocław
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:5 000 PLN