Praca: Młodszy specjalista w zespole ds. obsługi biura



WOJEWÓDZKI FUNDUSZ OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU
Młodszy specjalista w zespole ds. obsługi biura
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/3359
OBOWIĄZKI:
1. Obsługa kancelaryjna Biura WFOŚiGW we Wrocławiu, w tym m.in.: a) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej i elektronicznej, w tym ePUAP, e-Doręczenia, dedykowane adresy e-mail), b) obsługa systemu EZD RP oraz urządzeń biurowych, c) kontrola poprawności oznaczeń, klasyfikacji i dekretacji dokumentów, d) przyjmowanie, segregowanie, weryfikowanie i ewidencjonowanie korespondencji (papierowej i elektronicznej), e) nadawanie znaków spraw, wprowadzanie i aktualizacja metadanych, monitorowanie spraw terminowych i przekazywanie ich do dekretacji, g) kierowanie dokumentów do właściwych pracowników i komórek organizacyjnych, h) przekazywanie korespondencji do składu chronologicznego, i) znajomość specyfiki funduszu oraz podstawowych informacji o prowadzonej działalności i programach, j) obsługa telefonu i wsparcie beneficjentów poprzez przekierowywanie do odpowiednich pracowników, k) redagowanie prostych pism i notatek, l) współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Biura, m) pomoc pracownikom przy czynnościach biurowych, n) bieżące korzystanie z pakietu MS Office i innych narzędzi biurowych, o) prowadzenie kancelarii zgodnie z obowiązującymi przepisami i normatywami kancelaryjno-biurowymi (zapewnienie i nadzór nad prawidłowym stosowaniem instrukcji kancelaryjnej oraz rzeczowego wykazu akt), p) dbanie o poufność korespondencji, q) odpowiedzialność za porządek w miejscu pracy, r) rekomendowanie usprawnień w funkcjonowaniu kancelarii i obiegu dokumentów (w tym elektronicznego), s) opracowywanie propozycji instrukcji i wytycznych zgodnych z zajmowanymi stanowiskami, t) kontakt z beneficjentami, w tym umiejętność radzenia sobie w sytuacjach wymagających cierpliwości, asertywności i zachowania vysokiej kultury osobistej. 2. Zastępowanie innych pracowników kancelarii ogólnej biura oraz składu chronologicznego. 3. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego i Zarząd.Wymagane dokumenty: - list motywacyjny,- Curriculum Vitae, - wypełnione i podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe potwierdzone za zgodność z oryginałem (potwierdzenie za zgodność z oryginałem bezwzględnie wymagane), kopia świadectw pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem (potwierdzenie za zgodność z oryginałem bezwzględnie wymagane), oświadczenie - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w WFOŚiGW we Wrocławiu.Dokumenty w języku obcym muszą posiadać załącznik w postaci ich uwierzytelnionego tłumaczenia na język polski.Dokumenty z dopiskiem "Oferta zatrudnienia - ZOB" należy składać, w zamkniętych kopertach, w sekretariacie/kancelarii ogólnej Biura WFOŚiGW we Wrocławiu: 53-148 Wrocław ul. Jastrzębia 24 bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.10.2025 r. do godz. 10:00.Zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do sekretariatu/kancelarii ogólnej Biura WFOŚiGW we Wrocławiu: 53-148 Wrocław ul. Jastrzębia 24.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.wfosigw.wroclaw.pl oraz na tablicach ogłoszeń w Biurze i Biurach Terenowych (58-500 Jelenia Góra Pl. Ratuszowy 31/32; 59-220 Legnica ul. Okrzei 16; Wałbrzych ul. Kolejowa 8 58-310 Szczawno Zdrój; 53-148 Wrocław ul. Jastrzębia 24). Nabór może być unieważniony bez podania przyczyny.Oferta dostępna w sali: E, C
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Wykształcenie wyższe (mile widziane wyższe administracyjne, prawnicze lub pokrewne), 2. Znajomość przepisów dotyczących prowadzenia kancelarii ogólnej w administracji publicznej (Instrukcja kancelaryjna, Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt), 3. Umiejętność obsługi systemu EZD RP lub gotowość do szybkiego przeszkolenia, 4. Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (drukarka, skaner, niszczarka, centrala telefoniczna), 5. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook), 6. Umiejętność redagowania pism i notatek służbowych, 7. Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność i dokładność, 8. Komunikatywność i wysoka kultura osobista, 9. Umiejętność zachowania spokoju i opanowania w sytuacjach stresowych, 10. Profesjonalne i asertywne podejście w kontaktach z beneficjentami, w tym w przypadku zgłoszeń wymagających szczególnej uwagi, 11. Gotowość do obsługi telefonicznej i bezpośredniej interesantów, 12. Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i otwartość na zdobywanie nowej wiedzy, 13. Zdolność do szybkiego uczenia się i przyswajania nowych informacji, 14. Elastyczność i chęć rozwoju zawodowego.Mile widziane:doświadczenie w pracy w kancelarii ogólnej lub sekretariacie w administracji publicznej, znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO), doświadczenie w pracy z dokumentacją elektroniczną i obiegiem dokumentów w systemach teleinformatycznych, znajomość innych programów graficznych, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu, z zachowaniem priorytetów i standardów jakości, zdolność do zachowania profesjonalizmu i niezależności w kontaktach zawodowych

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie zgodnie z "Zasadami wynagradzania członków Zarządu i pracowników Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu" z dnia 14.07.2021 r.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu