Praca: Operator Helpdesk / Analityk operacyjny
People make places
Operator Helpdesk / Analityk operacyjny Miejsce pracy: Wrocław
ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi. Zintegrowane usługi ISS obejmują Żywienie, Utrzymanie Czystości, Obsługę Techniczną, Wsparcie Administracyjne i Środowisko Pracy. Firma została założona w Kopenhadze w 1901 r. i rozrosła się do rangi światowego przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 450 000 pracowników. W Polsce ISS działa od 1995 r. i zatrudnia ok. 2 000 pracowników na obiektach w całym kraju.
www.pl.issworld.com
Opis stanowiska:
- Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta.
- Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami
- Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power Platform, SharePoint itp.)
- Przesyłanie komunikatów do poszczególnych działów w firmie, zapewnienie płynnej komunikacji między zespołami
Wymagania:
- Język angielski na poziomie C1 - Warunek konieczny
- Mile widziane osoby z wykształceniem technicznym lub informatycznym
- Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word, Teams)
- Podstawowe lub lepsze umiejętności z MS Power Platform, zarządzanie Sharepoint
- Dobre umiejętności komunikacyjne.
- Umiejętności analityczne
- Dobra etyka pracy i profesjonalizm
- Chęć rozwoju i poszerzania wiedzy
- Pozytywne nastawienie
Oferujemy:
- Pracę w zróżnicowanym zespole
- Pracę w systemie 4 dni pracy w tyg po 10 h dzienne (w godzinach 9-19)
- 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu
- Odpowiednie wdrożenie stanowiskowe
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Przyjazne i pomocne środowisko pracy
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej