Praca: Pracownik administracyjno- biurowy



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik administracyjno- biurowy
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1323
OBOWIĄZKI:
Segregacja, opisywanie, archiwizowanie dokumentów, wprowadzanie zleceń transportowych do systemu, wsparcie działu logistyki oraz wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.Godziny pracy 8:00 - 16:00Kontakt z pracodawcą: p.karpowicz@spartank.plOferta dostępna w sali A
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: ODPORNOŚĆ NA STRES
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

1. Minimum średnie wykształcenie2. Doświadczenie w pracy biurowej - kilka miesięcy3. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów: Word, Excel, mile widziane: Optima.4. Bardzo dobra organizacja pracy5. Łatwość nawiązywania kontaktów6. Umiejętności pracy pod presją czasu7. Odporność na stres8. Dyspozycyjność9. Dokładność, sumienność, odpowiedzialność10. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem11. Wysokie umiejętności analitycznego i logicznego myślenia.Konieczne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Dokładność, sumienność, odpowiedzialnośćWymagana znajomość j. polskiego: w mowie: C1 - zaawansowany, w piśmie: C1 - zaawansowany

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu