Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/3190
Administracja i zarządzanie biurem, realizowanie bierzących potrzeb biura, prowadzenie harmonogramów spotkań, pomoc księgowym poprzez wprowadzanie dokumentów do sytsemów księgowych, archizowanie dokumentów w segregatorach zgodnie z normami, kontakt z klientami w kwiestach niewymagających wiedzy specjalistycznej oraz inne prace zlecane przez księgowych
Wymagania inne:mile widziane doświadczenie w pracy asystenta biura,sekretarki lub innym podobnym. Mile widziane doświadczenie w kwestiach rozliczeń
Miejsce pracy:Wrocław
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:wynagrodzenie z możliwością negocjacji
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu