Praca: Pracownik biurowy



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/3190
OBOWIĄZKI:
Administracja i zarządzanie biurem, realizowanie bierzących potrzeb biura, prowadzenie harmonogramów spotkań, pomoc księgowym poprzez wprowadzanie dokumentów do sytsemów księgowych, archizowanie dokumentów w segregatorach zgodnie z normami, kontakt z klientami w kwiestach niewymagających wiedzy specjalistycznej oraz inne prace zlecane przez księgowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

mile widziane doświadczenie w pracy asystenta biura,sekretarki lub innym podobnym. Mile widziane doświadczenie w kwestiach rozliczeń

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie z możliwością negocjacji

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu