Praca: Pracownik biurowy



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/24/1448
OBOWIĄZKI:
Tłumaczenia ustne i pisemne, tłumaczenie ustne i pisemne podczas spotkań z klientami, wsparcie dla osób podróżujących służbowo, tłumaczenie wniosków, zarządzanie dokumentami u pracodawcy, tłumaczenie raportów w językach polski, angielski i koreański.Umowa zlecenie: 3 lata od momentu uzyskania zezwolenia typ AIlość godzin pracy w miesiącu 140Oferta dostępna w sali C
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Uprawnienia: umiejętności interpersonalne


Wymagania inne:

cuwykształcenie średnie, staż pracy brak wymagań, dobra znajomość pakietu Microsoft Office, umiejętności interpersonalne, wymagana komunikatywna znajomość jęz. polskiego, angielskiego, koreańskiego (certyfikaty nie są wymagane)

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 29,8 do 29,8 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ