Praca: Samodzielny referent / Samodzielna referentka / Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

Wydział Architektury Politechniki Wrocławskiej poszukuje osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury.
- kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia administracyjno-organizacyjnego władz wydziału,
- obsługa terminarza spotkań służbowych Dziekana i Prodziekanów,
- prowadzenie bieżącej korespondencji, w tym redagowanie pism i dokumentów,
- prowadzenie ewidencji korespondencji elektronicznej i papierowej (wychodzącej i przychodzącej),
- koordynacja obiegu dokumentów pomiędzy jednostkami Wydziału i Uczelni,
- prowadzenie ewidencji zasobów pieczątek wydziałowych,
- obsługa spraw związanych z wydawaniem upoważnień do wjazdu na teren kampusu „E”,
- przygotowywanie prezentacji dla władz wydziału, a także materiałów do zestawień, raportów i sprawozdań,
- współpraca przy opracowywaniu dokumentów dotyczących obszaru działań władz wydziału (m.in. pełnomocnictwa, upoważnienia i powołania),
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Dziekana Wydziału.
- wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie wyższe - preferowane: administracja zarządzanie, prawo lub pokrewne),
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (swobodna komunikacja pisemna i ustna),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Word, MS Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
- dokładność, skrupulatność i systematyczność,
- odpowiedzialność i samodzielność, umiejętność organizacji pracy, również pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista, dyskrecja i umiejętność pracy w zespole,
- gotowość do szybkiej adaptacji do nowych zadań i zmian.
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (np. w administracji uczelni wyższej lub w biurze zarządu firmy),
- znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów (np. TETA, EZD),
- znajomość zasad funkcjonowania uczelni publicznej,
- nastawienie na rozwój i chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- referencje potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie i zakres obowiązków.
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
- szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych,
- możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa),
- atrakcyjną lokalizację w centrum Wrocławia oraz bezpłatny parking.
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.



