Praca: Sekretarka



Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Sekretarka
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/3728
OBOWIĄZKI:
Pobieranie korespondencji z sekretariatu, rejestrowanie korespondencji, prowadzenie rejestru ksiąg ewidencyjnych, ewidencjonowanie i kompletowanie przepisów służbowych, zapoznawanie pracowników z przepisami ogólnymi i służbowymi. Prowadzenie ewidencji ważności badań profilaktycznych oraz wydawanie pracownikom Wydziału skierowań na badania okresowe i kontrolne.Praca na czas określony: 2,5 roku.Godziny pracy 7:00 - 15:00.Kontakt z pracodawcą: 478711282Oferta pracy dostępna w sali E, C, A
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: MS OFFICE
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, staż pracy brak wymagań, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, komunikatywność, wysoka kultura osobista, MS OFFICE

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 5 438,03 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu