Praca: Specjalista ds. administracji



Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Oława
Numer: StPr/24/0239
OBOWIĄZKI:
- obsługa klienta- kontakt e-mailowy i telefoniczny,- obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych wykorzystywanych w firmie,- pozyskiwanie i klasyfikowanie informacji zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa:- przygotowanie, koordynowanie i kontrolowanie działań administracyjnych firmy,- organizacja i udział w wydarzeniach administracyjnych,- monitorowanie skuteczności działań administracyjnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Oława


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie

APLIKUJ TERAZ