Praca: Specjalista ds. koordynacji i obsługi klienta niemieckiego



Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. koordynacji i obsługi klienta niemieckiego
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1927
OBOWIĄZKI:
•Profesjonalną obsługę klientów i partnerów z rynku niemieckiego – telefonicznie, mailowo i na spotkaniach.•Weryfikację i opiekę nad dokumentacją – umowy, dane klienta i inne formalności będą w Twoich rękach.•Pozyskiwanie nowych zleceń – przygotowywanie ofert i aktywne wsparcie działu sprzedaży.•Opiekę nad aktualnymi kontraktami – przedłużanie, aktualizacja i dbanie o ich przebieg.•Pracę z systemem CRM – aktualizacja danych, kontrola jakości, raportowanie.•Budowanie relacji z klientami – bo wierzymy, że dobra współpraca opiera się na zaufaniu.•Współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy – jesteśmy zespołem i razem budujemy naszą markę.Forma umowy: umowa o prace na czas nieokreślony , praca w godzinach od 8.00-16.00Kontakt z pracodawcą: telefoniczny i elektroniczny Sala E , C
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: bardzo dobry kontakt z klientem


Wymagania inne:

Wykształcenie pomaturalne/ policealne bardzo dobry kontakt z klientem biegła obsługa komputera z obsługą interntu biegła obsługa komputera Microsoft Office znajomosć języka niemieckiego znajomość j. niemieckiego na poziomie B2

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu